Veelgestelde vragen
1 Bestellen
1.1 Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

In een paar stappen kunt u uw gewenste producten bestellen:

  • Selecteer het gewenste product;
  • Voeg het product toe aan de winkelmand;
  • U komt terecht op de betaalpagina, maar u kunt uiteraard ook verder winkelen;
  • Op de betaalpagina kunt u uw bestelling afronden;
  • Log in als nieuwe of geregistreerde klant;
  • Vul de benodigde gegevens in;
  • Betaal via iDEAL of creditcard.

 

1.2 Hoe kan ik een kortingscode gebruiken?

Bij een actie geven wij een kortingscode aan in de shop. Deze code vul je in als je gaat afrekenen. De korting wordt automatisch verrekend.

 

1.3 Hoe kan ik een cadeaubon bestellen?

In onze webshop kunt u eenvoudig een cadeaubon voor de schoonheidssalon bestellen. De cadeaubon is verkrijgbaar in elke gewenst bedrag (vanaf 25 euro). De bon is vrij te besteden in de salon voor verschillende schoonheidsbehandelingen of producten.

 

1.4 Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

U kunt uw bestelling altijd annuleren of wijzigen nadat u heeft betaald. Neem dan contact met ons op: stuur een e-mail naar [email protected] of bel naar 076 - 520 18 15.

 

1.5 Kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?

U mag altijd ruilen of retourneren mits het product nog niet is opengemaakt en in de gesloten originele verpakking zit.

 

2 Levering
2.1 Hoeveel verzendkosten worden er in rekening gebracht?

Bij bestellingen van € 50,00 of hoger worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. Als uw bestelling kleiner is dan € 50,00 dan zijn de verzendkosten €7,25

Voor leveringen naar België hanteren wij €13,00 verzendkosten.

 

2.2 Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij streven ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk te leveren. Als u op werkdagen vóór 15.00 uur een bestelling plaatst dan heeft u het de volgende dag in huis (met uitzondering van het weekend en feestdagen). Onze bestellingen worden geleverd door PostNL.

 

2.3 Kan ik mijn bestelling volgen?

Als u een bestelling plaatst dan ontvangt u een Track & Trace-code. Met deze code kunt u uw bestelling volgen op de website van PostNL.

 

2.4 Kan ik mijn bestelling ophalen in de salon?

U mag uw bestelling altijd ophalen in onze schoonheidssalon in Breda. Dit kunt u bij bestellen aangeven bij de opmerkingen en dan leggen wij de producten voor u klaar.

 

3 Betalen
3.1 Hoe kan ik betalen in de webshop?

In onze webshop kunt u op twee manieren betalen. U kunt uw bestelling betalen via iDEAL. Via iDEAL rekent u af in uw vertrouwde internetbetaalomgeving. Maar het is ook mogelijk om met een creditcard te betalen of achteraf via Klarna.

 

4 Overige
4.1 Kan ik advies krijgen over de producten en merken?

Als u een nieuw product voor uw gezicht wilt bestellen dan is het altijd het beste om eerst naar onze schoonheidssalon te komen voor een gratis huidmeting en -advies. Iedere huid is anders en daar hoort ook een advies op maat bij door één van onze huidspecialisten. U bent van harte welkom!

 

Schoonheidssalon Attirance | Specialist in huidverbetering

Dillenburgstraat 5, 4835 EA Breda

076-5201815

 

4.2 Waar kan ik terecht met vragen, klachten of tips?

Op werkdagen kunt u contact opnemen via [email protected] of 076 - 520 18 15.